مصاحبه آرشیو خبر ها
اوسوالدو می تواند برای یوونتوس تفاوت ایجاد کند

اوسوالدو می تواند برای یوونتوس تفاوت ایجاد کند

مائورو کامورانزی بازیکن ِ سابق و ملی پوش ِ یوونتوس که در سال های نه چندان دور در خط میانی یووه بازی می کرد در رابطه با خرید ِ جدید یووه صحبت کرده است .
کامورانزی وینگر سابق یوونتوس اعتقاد دارد با ورود اسوالدو از ساوتهمپتون یوونتوس می تواند در اسکودتو و لیگ اروپا قدرتمندتر ظاهر شود .

اسوالدو که اصلیتی آرژانتینی دارد در تیم ملی ایتالیا بازی می کند با قرادادی قرضی به مدت 6 ماه در روزهای آخر نقل و انتقالات به یوونتوس ملحق شد.

کامورانزی احساس می کند هم وطن او به یوونتوس قدرتی اضافه می کند که قبلا از آن بی بهره بوده است.

او در این باره به توتواسپرت گفت :

" بسیار خوب است که شاهد حضور یک ایتالیایی-آرژانتینی دیگر در یوونتوس هستیم. من امیدوارم او بتواند بخشی از تاریخ یوونتوس شود. "

" او یک مهاجم خلاق و بااستعداد است و با مهاجمان دیگر تفاوت زیادی دارد. من فکر می کنم این دلیلی است که چرا یوونتوس برای به خدمت گرفتن او اقدام کرد."

" اوسوالدو فراز و نشیب هایی داشته است، اما فکر می کنم او بتواند آخرین قدم های خود را به سمت پیشرفت را برای یوونتوس بردارد. یوونتوس آکادمی است که به بازیکنان کمک می کند تا رشد کنند.یک مکان مناسب برای برداشتن گام هایی به سمت جلو "

" با رسیدن اسوالدو، یوونتوس آن چه را که برای رسیدن به دو جام نیاز دارد به دست آورده است "

کامـو ادامه می دهـد " بسیار زیبا خواهد بود که آن ها اسکودتو را از آنِ خود کنند و همچنین درلیگ اروپا در نقش یک تیم برنده ایفای نقش کنند. آن ها مجبورند نه تنها برنده ی اسکودتو باشند بلکه به خوبی در اروپا موفقیت به دست آورند "

در حال حاضر یوونتوس در سری آ با 9 امتیاز بالاتر از رُم قرار گرفته است و در مرحله ی حذفی لیگ اروپا بایستی به مصاف ترابزنون سپور ترکیه برود .

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: